Julius-K9

Dátum: 2019.10.30.
Kategória: Érdekesség

Egy magyar márka, amely meghódítja a világot! 

A Forbes magazin 2019-es októberi címlapján futhatunk össze Bakos Anikóval, volt ápolónővel és Sebő Gyulával, a gitároktatóból lett kutyakiképzővel.

Ők azok, akik álmodtak egy nagyot, majd 1997-ben létrehozták a Julius-K9 névvel kutyahámot árusító vállalkozásukat.

Honnan ered az elnevezés?

Julius a Gyula keresztnév német verziója, a K9 egyfajta emlék, ugyanis Gyula a Kelemen u. 9. szám alatt kapta első kutyáját, valamint első telephelyük is a 9. szám alatt üzemelt.

 

Kutyahámmal sikert aratni, mellesleg Magyarországról? (Gondolhatnánk kételkedve.)

A válasz pedig egy nagy IGEN!

Ötletük olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy 2018-ig bezárólag több, mint 10 millió hámot adtak el 80 országban (főleg Európában). Alkalmazottaik, munkatársaik pedig már három gyárban dolgozva igyekeznek a megrendelők igényeit maximálisan kielégíteni.

 

 

Gondoltátok volna?

A Rubik kocka után ezt tartják a legtöbbet másolt magyar terméknek!

 

De nézzük csak, mi segíthette őket abban, hogy az álmuk ilyen sok embernek és kutyusnak szerezzen örömet.

A folyamatos fejlődés és minőségi termékek előállításának igénye.

Munkájuk során rengeteget kutatnak, tesztelnek, fejlesztenek. Hámjaik kifejezetten strapabíróak és a kutyák igényeihez igazodnak. De sikerük titka az is, hogy folyamatosan próbálnak terjeszkedni és mindig előre gondolkodni, más vállalatokkal társulni. Így jöhetett létre például az új kutyaeledel márkájuk.

Szenvedélyük és szívügyük a négylábúak sorsa, fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, vagyis a CSR tevékenységet.

Többek között arra buzdítják az embereket, hogy a lecserélni kívánt kutyahámjukat ne dobják el, hanem vigyék be egy állatmenhelyre, ahol újra jó szolgálatot tehet.

 

 

Ezen kívül terepre mennek kutyákat menteni, valamint hat évvel ezelőtt ebmenhelyet nyitottak Tárnokon, ahol 40 négylábú „lakhatását” tudják felvállalni és igyekeznek számukra a legjobb ellátást megadni. Trénereket szerződtettek, akik nap mint nap professzionálisan foglalkoznak a kutyákkal annak érdekében, hogy új örökbefogadó gazdájuknak minél könnyebb dolga legyen. És persze, hogy a kutyus is komfortosabban érezhesse magát a jövőben.

Mottójuk, hogy „ha örökbe fogadsz egy kutyát, kettőt mentesz meg vele. Egyet, akit választottál és hazaviszel, és még egyet, akit a helyére tudunk hozni.”

Mivel az állami támogatás a menhelyek esetében igen alacsony, a Julius-K9 minden évben 6 millió Ft-ot különít el a cégbevételből a menhely megfelelő működtetésére.

Összességében elmondhatjuk, hogy egy jól átgondolt, dinamikusan fejlődő, a piaci igényekhez alkalmazkodó vállalkozást épített fel a duó, ahol fontos a profit mellett a társadalmi felelősségvállalás is. Példamutató tevékenység.

Ajánlott tartalmak